Privaatsuspoliitika

Müügitingimused


1. Müügitingimuste kehtivus

  1. Müügitingimused kehtivad salon-k.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Salonkaubandus OÜ (edaspidi Veebipood salon-k.ee) vahel kaupade (kinkekaart) ostmisel.
  2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Salon-k.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  3. Veebipood Salon-k.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.salon-k.ee.

2. Hinnainfo

  1. Kõik veebipoes salon-k.ee toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  2. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (kolm päeva pärast tellimuse vormistamist).
  3. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja salon-k.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  4. Veebipood salon-k.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.salon-k.ee.
  5. Kõik kuvatud hinnad on eurodes.
  6. Makseid vahendab Montonio Finance.

3. Tellimuse vormistamine

  1. Lisage soovitud tooted (kinkekaart) ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
  3. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad ja vajutage lingile „Tellimus koos maksekohustusegaˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu või teiste makselahenduste abil pankades euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
  4. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult.
  5. Veebipoes sooritatud e-kinkekaardi tellimus jõustub koheselt peale arve tasumist. Saadame e-kinkekaardi kliendi e-posti aadressile peale makse laekumist ajavahemikus E-P kell 10-17. Kontrollige ka rämpsposti kausta ja kui 24h jooksul ei ole e-postile kinkekaarti saabunud, siis palun võtke ühendust SALON-K salongiga.

4. Müügilepingu jõustumine

  1. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood salon-k.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood salon-k.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood salon-k.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
  2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
  3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. Kohaletoimetamine

  1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood salon-k.ee tellimuse ning saadab selle Tarbijale, Tarbija poolt osutatud e-aadressile.
  2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
  3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

6. E-kinkekaardi kasutamine

  1. E-kinkekaart on kehtiv 1 aasta.
  2. E-kinkekaarti saab kasutada teenuste ja toodete ostmiseks; kinkekaarti ei saa vahetada rahaks.
  3. E-kinkekaardi väärtusest väiksema ostu korral vaheraha ei tagastata.
  4. Kui valitud kingitus(t)e maksumus on suurem kinkekaardi väärtusest, tuleb ületatav summa täiendavalt tasuda.
  5. E-kinkekaardi summa tuleb kasutada ära ühe korraga.
  6. E-kinkekaartide ostu puhul ei kuulu kinkekaardid annulleerimisele/tagastamisele (VÕS § 49/3) ja tasutud summa Kliendile tagasi maksmisele. Elektroonilistel kinkekaartidel on unikaalne tootekood ja need toimivad koheselt peale ostu sooritamist maksevahendina.

7. Vääramatu jõud

  1. Veebipood salon-k.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood salon-k.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine

  1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress).
  2. Veebipoel salon-k.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
  3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kinkekaardi kohaletoimetamiseks.
  4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel salon-k.ee.
  5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.
  6. Salonkaubandus OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance’ile.

9. Pretensioonide esitamise kord

  1. Veebipood Salon-k.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
  2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood salon-k.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
  3. Toote nõuetele mittevastavuse palume edastada e-postiaadressile info@salon-k.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  4. Pretensioon toote puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
  5. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  6. Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt salon-k.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel salon-k.ee ei ole võimalik kaupa asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood Salon-k.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

  1. Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.